Livrare și retur
Livrare
Firma noastra face eforturi permanente sa expedieze comenzile primite in aceiasi zi, exceptie fac zilele de sarbatoare sau weekend-ul. Exista cazuri in care comenzile sunt expediate a 2-a sau a 3-a zi.
Pentru a va informa despre starea comenzii, urmariti pe site-ul nostru in contul dvs sau pe email.
– Magazinul nostru are incheiat contrat de colaborare cu firma de curierat rapid URGENT-CARGUS.
– Costul transportului prin URGENT-CARGUS este de 15 lei primul kg.
– Orice kg depasit fata de primul kg se taxeaza cu 1 leu / kg (ex: 1 colet de 3 kg = 16 + 2 lei = 18 lei).
– URGENT-CARGUS taxeaza km suplimentari cu 5 lei indiferent de numarul de km (pretul este unic).
– COLETELE SUNT TAXATE SI VOLUMETRIC!
– Pentru verificare colet la destinatie se adauga o taxa de 3 lei (pentru acest serviciu trebuie anuntat la finalizarea comenzii in comentariu comanda).
– Orice alta firma de transport aleasa de dumneavoastra, are alt plan tarifar si difera in functie de kg sau kilometrii suplimentari.
ATENTIE!
Inainte de ridicarea coletului de la curier, trebuie verificat foarte bine ambalajul, scociul sau folia care acopera cartonul.
Curierul trebuie sa asiste la verificarea coletului.
Daca se gaseste o neconformitate a ambalajului trebuie facut impreuna cu agentul firmei de curierat un proces verbal de constatare a defectului / neconformitatii.
Fara acest proces verbal firma ALFAROMTRANS nu raspunde pentru pagubele create: distrugere, furt, pierdere.
Cu ajutorul magazinului online puteti comanda direct prin internet, cu plata ramburs, produsele pe care le doriti fara a va mai deplasa la sediul nostru.
Pentru aceasta trebuie ca fiecare produs pe care doriti sa-l cumparati, sa il adaugati in cosul dvs. de cumparaturi (cos virtual). In dreptul fiecarui produs exista un buton “Adauga in cos” care va va duce direct in cosul dvs. de cumparaturi.
Acolo puteti:
– Modifica cantitatea fiecarui produs comandat (cu ajutorul campului “cantitate”).
– Puteti vizualiza costul produsului si costul total.
– Scoate un produs din cos (apasand butonul “Elimina”).
– Puteti vizualiza in orice clipa continutul cosului apasand butonul “Cosul Meu”.
– In clipa in care doriti sa finalizati comanda apasati butonul “Finalizeaza comanda”. Acesta va va duce intr-o fereastra in care va trebui sa completati datele personale. Dupa completarea datelor veti primi un e-mail de confirmare a comenzii.
Pentru persoane juridice lansati comanda si datele de identificare. O sa va trimitem factura proforma dupa confirmarea platii o sa trimitem marfa prin curier. Plata se poate face si prin fila C.E.C., bilet la ordin sau numerar in momentul in care curierul va aduce marfa.
Pentru persoanele fizice plata se va efectua la ridicarea marfii.
Transportul se face prin curier (URGENT-CARGUS).
La o comanda mai mare de 500 RON se acorda transportul gratuit prin curier (URGENT-CARGUS)
Pentru garantii, schimbarea produsului se face la sediul firmei sau prin curier. In acest caz cumparatorul trimite produsul suportand costul pana la firma noastra (aprox. 15 lei), firma noastra suporta costul returului produsului.
La o comanda mai mare de 500 RON se acorda transport gratuit prin curier rapid ( URGENT-Cargus ) – valabil persoane juridice.
Transportul gratuit se ofera doar persoanelor / firmelor care nu au discount.
Produsele cu pretul ZERO nu se afla in stoc.
Retur
Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la alfaromtrans.ro si vrei sa renunti la cumparare poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile de la receptia acestora.
Dreptul de retur in termen de 14 zile este reglementat de O.U.G 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul alfaromtrans.ro
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
ATENTIE!
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.
Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Termenul de 14 zile se calculeaza de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.
Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:
1. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)
(1.1) Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa office@alfaromtrans.ro sau fax 0248.251.948 o cerere cu subiectul:
Cerere retur produse comanda nr. ____/_____ (trebuie specificat nr comenzii si data acesteia).
(1.2) In cadrul cererii se vor specifica:
– Numar comanda si data emiterii comenzii
– Date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comana online pe alfaromtrans.ro
– Numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor
– Cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional)
(1.3) La acest e-mail / fax se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB.
(1.4) Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului (1.2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful – Conditii de acceptare retur produs(e)).
(1.5) In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.
2. Conditii de retur
Produsul returnat trebuie:
– Sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat
– In ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale, cd/dvd-uri, etc)
– Fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate
– Cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, etc)
3. Constatare si validare acceptare retur produs(e)
(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor in locatie, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful – Conditii de acceptare retur produs(e)).
(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail sau telefonic, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e).
(4.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).